100% luftfuktighet

fdsfdsShit, det extra långa arbetspasset igår känns idag. Är superdupertrött och har huvudvärk. Fast huvudvärken handlar nog mer om att det är kvalmigt som satan ute och att jag dricker alldeles för lite vatten. Höll på att gå under på jobbet idag! Enerverande!

Tog mig en lång och välbehövlig dusch när jag kom hem från jobbet vid kvart över sju. Inte för att man känner sig så fräsch särskilt länge när det som sagt är så kvalmigt ute, men ändå.

Imorgon blir det jobba igen (rolig vardag jag har va? hahah..) som vanligt, och efter det en liten fika med Isabell - planera lite inför helgen om inte annat. Jag tänker ta mig en tur till Karlstad på lördag under dagen, blir dock ensam eftersom ovan nämnda brud jobbar då, men det kan ju vara skönt att strosa runt där lite själv också. Ser jag fram emot!

Nu: So You think You can Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback