dansadansa

Shit, är verkligen HUR trött som helst efter att vart med på dansläger idag. Sprungit efter en massa småbarn hela dagen verkligen. Puuuh, det var lite krävande det hehe! Gick bra i alla fall - alla var jätteduktiga! Själv blev man tvingad till att lära sig en liten kombination av en koreograf som var där, och jag som inte tagit ett danssteg på över två år blev såklart livrädd och började fan nästan grina. Haha.. Kändes så sjukt ovant och jag visste inte vad jag skulle göra med mig själv. Jisses, obehagligt! Men kul!

Sprang runt på stan en stund efter det och letade födelsedagspresent till Andreas som fyllde 22 förra veckan. Träffar honom på söndag så får ge honom presenterna då. Det blev allt ett par paket och lite annat smått & gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback