day off

cream
Så var min lediga dag nästan slut då - tusan att det ska gå så fort. Har i alla fall tagit det lugnt här hemma men ändå fått en del gjort. Städat rummet till perfektion, kikat lite på tv.

Har även försökt bli av med mina överblivna kursböcker från när jag läste Engelska i Karlstad. Har fått ett napp på en av böckerna nu så hoppas att personen fortfarande är intresserad. Böckerna ligger bara här hemma och samlar damm i alla fall så måste bli av med dom.. Och än så länge har jag bara fått sålt en bok, så det bådar inte gott. Haha!

Nä, nu blir det cykeln ner till stan för en liten fika med Isabell. Alltid lika roligt! Solen skiner ju också så det är perfekt fika-väder idag, tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback