early morning

heartstone
Idag är jag än en gång uppe pinsamt tidigt för att vara söndag. Känns som att alla ligger & sover utom jag hehe.. Jobbade hela dagen igår och idag blir det mera jobb, men slutar så tidigt som halv ett så det går ju bra ändå. Tar mitt pick & pack och åker till Andreas efter det, någon gång i eftermiddag. Hos honom blir det mys och god mat. Blir lite kalas också eftersom han fyllde år förra veckan. Jag är som vanligt sent ute med både gratulationer & presenter hehe, men idag så. Hoppas att det jag köpt går hem, men det tror jag allt!

Tillbaka till Åmål igen imorgon kväll/eftermiddag, sedan jobbar jag hela dagen igen på tisdag till fredag. Da BuzzHC på lördag också, hoppas att Linda kommer hem då! Tror det kan bli kul!

Kommentarer
Postat av: Hasse.B

Kommer bli svinkul. =)

2007-08-19 @ 21:09:32
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback