knappt så man hänger med här

Tisdag idag då och tillbaka till vardagen. Som vanligt var den tokmysigt hemma hos Andreas där jag bara kan ta det lugnt och sova länge på morgnarna. Det gillar vi!

Idag ska jag jobba igen då, från 11.30 - 22.15. Bytte till ett aningens längre pass än vad jag brukar köra med, så Isabell får klara sig själv idag hehe. Jobbade ju som sagt ett långt pass i lördags också, så det kommer säkert gå jättefort idag. Gäller att köra på bara!

Den här veckan kommer gå så fort! Igår måndag var jag ledig och idag jobbar jag hela dagen. Sen imorgon är det redan onsdag. Shit, knappt så man hänger med.

Kommentarer
Postat av: Hasse.B

Och då jobbade du med syster idag/ikväll då. :)

2007-08-21 @ 23:31:35
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback