nu får det vara nog

Utgång i Säffle i onsdags = inte roligt alls! Fattar inte hur jag kunde låta Linda övertala mig haha.. Menmen, kul att göra något annat för en gångs skull. Utgång igår på HC = helt okej kväll med mycket roligt folk. Satt hemma hos Linda först med henne, mig, Isabell, Emma Friberg, Lindas bror + två kompisar. Tryckte sedan in oss i en liten Volvo allihopa och åkte ner till stan. Resten är som det brukar vara typ hehe. Kändes som det var kanske den sista roliga torsdagen för den här sommaren, men det klagar jag inte över för nu är jag trött haha! Hade i princip ingen röst igår morse då jag skulle upp och jobba. Det + en jädra förkylning = jag tror att kroppen börjar säga ifrån om att den inte gillar alkohol & sena nätter vecka efter vecka. Haha.. Men kul har det vart! Nu blir det dock sjukt lugnt fram till Kräftkalaset som är nästa helg, för då blir det åka av!

Precis kommit hem från jobbet nu och har nyss slängt i mig lite mat. Lär väl inte gå och sova inom de närmsta timmarna känns det som, så det blir nog tv:n för mig en stund nu. Jobba imorgon & även på söndag. Sen åker jag till Andreas - I miss him like crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback