ofrivillig bloggpaus

Har inte blivit något bloggande på ett tag nu. Varför? Mitt modem gick sönder i fredags, kul liksom. Har haft blogg- och internetabstinens så det kliat i fingrarna alltså. Nädå, så farligt har det inte varit men visst märker man vad man saknar internet när man inte har tillgång till det. Weird..

Så hämtade ut modemet på jobbet förut efter jag slutat och har knepat & knåpat med diverse sladdar och skivor. Gud vad teknisk jag är när jag verkligen vill det, haha!

Vad har jag gjort när jag inte haft älskade internet att tillgå da? Jag har kikat på en pinsam mängd friidrott (skulle aldrig erkänna exakt hur många timmar jag kollat på det, men you get the picture!), varit i Karlstad ensammen och shoppat lite grejor, jobbat en del och festat vad som känns som görmycket. HC i lördags var fan det roligaste på mycket länge! Hysteriskt!

Imorgon är jag ledig igen vilket känns väldigt gött! Sen på kvällen blir det fika med Isabell då vi ska diskutera en ganska så stor idé jag kom på idag. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback