smider planer för något stort

Fika igår med Isabell alltså. Satt på 3D i cirkus två timmar - igen! Börjar bli en vana det där med maratonfika haha! Men trevligt trevligt! Kallt som satan var det ute men de har ju lagt ut filtar på uteserveringen där så det funkade ändå.

Har börjat planera lite smått inför en grej som vi ska göra. Ska bli asroligt verkligen! Vi siktar på den 25 eller 26 oktober vilket inte är alltför långt bort. Kommer säkert gå skitfort! Imorgon blir det tacos & film och då ska vi fortsätta kika lite på det här och ta några första steg. SPÄNNANDE!

Usch. Sitter här och har försökt få i mig lite frukost, tidiga morgnar är VERKLIGEN inte min grej alltså. Jobbar ju alltid på eftermiddagarna/kvällarna förutom varannan söndag så detta är kämpigt för lilla mig kan jag säga. Ska cykla iväg till jobbet om en stund sen blir det jobbajärnet hela dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback