ta nya tag

Yes, nu är man äntligen frisk igen då - vilket betyder jobbajobba idag & imorgon. Har nästan saknat jobbet litegrann, så det känns bra att komma tillbaka till vardagen och verkligheten igen efter ett antal dagar hemma. Plocka varor idag blir det fram till klockan 18.00, sen blir det hem till Linda vid 19.00 för en liten tjejkväll med töserna med anledning av att Linda flyttar till Göteborg alldeles snart. Usch, blir ledsen när jag tänker på det - men är såklart glad för hennes skull. Guuuud, det blir bara jag & Isabell kvar då nu när Stina hoppas på att kunna flytta till Göteborg hon med. Menmen, that's life and you have to deal with it!

Kan nog förmodligen inte stanna sådär jättelänge hos Linda. Måste hem och fortsätta jobba med danserna jag ska lära ut på ett dansläger på torsdag. Jag är inte inspirerad för fem ynka öre. Gud ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback