Nästan två veckor..

.. var det sen jag senast skrev här. Har hänt en jävla massa tråkiga saker under den tiden och bloggen har såklart inte prioriterats. Har dock börjat landa lite nu så borde väl ta och skriva nått här.

Göteborg med Andreas var i alla fall hur underbart som helst, om man inte tänker på vädret då som var katastrofalt. Regn och stormvindar typ, helt galet alltså. Tog en del på humöret det där när man hade massa kassar att bära på. Jobbigt hehe.. Liseberg var jättemysigt måste jag säga, var inte där så länge men den lilla stund var i alla fall jättefin. Åkte Sagoslottet och det var ju inte igår som man gjorde det.. Mysigt!

Vad gäller shoppingen så fick jag i alla fall alla julklappar köpta och nu är dom även inlsagna så det är gött att man slipper tänka på det. Köpte även lite grejor till mig själv också, men det blev inte så mycket som tur är. Två partytoppar, lite smink och en sidentunika som jag ääääälskar. Handlade även på Systemet för första gången haha och det blev en flaska Tequila och lite bananlikör. Tsss..

Fick massa fina presenter när jag fyllde år också. Helt underbart! En kasse med Make-Up Store grejer från Isabell.. Pengar, presentkot, ansiktsbehandling.. En frisör-hårfön av Andreas. Den kostar 1400 kr i affärerna så den vårdar jag ömt! Haha.. Fick en megabukett med blommor från folket på ICA också, jättegulligt!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej!
Hamnade här av en slump, men darn vilken snygg tapet du har i bakgrunden! Gjort den själv?

2007-12-14 @ 10:16:58
URL: http://egobloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback