hjälpa till

Zzzz.. Borde ligga och sova nu egentligen känner jag. Men då får man ingenting gjort! Hehe.. Boo kommer hit om cirkus en timme och då ska vi ner till stan och kika på lite lägenhetsprylar, bland annat en snygg lampa som jag spanat in. Får se om man gillar den eller inte, troligen inte hehe. Kräsnare människa får man leta efter hihi!

Sen efter en stund på stan åker vi till Bengtsfors igen och pysslar & donar lite mer. Tror dock det inte blir så mycket, verkar som han fått en himla massa gjort igår. Desto bättre för mig, jag är lat under min semester haha! Men det har man all rätt att vara tycker jag.

Ikväll blir det hem till Åmål igen för fika & snack med Isabell. Börjar bli en tradition det dära! Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback