host host!

Så har jag gått och blivit sjuker igen. Alltså, det börjar bli aningens aningens skrattretande.. Det här är tredje dagen jag är hemma från jobbet. Tror dock att jag ska jobba imorgon igen, orkar inte va hemma och inte göra ett skit, blir snart insane av hela grejen. Var på vårdcentralen idag och kollade med dom om vad det kan röra sig om. Kom tillbaka om 2 veckor säger dom.. Ja, då får jag väl vänta och se vad som händer. Kan ju ha någon envis infektion i kroppen som inte vill ge med sig. Jaja.. Det visar sig.

Får nog hålla mig hemma resten av denna veckan i alla fall, vilket betyder inget rumpskakande på torsdag alltså. Tråkig man känner sig men är väl ingen idé att utmana ödet heller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback