ikea igår ja

Skulle åkt till IKEA redan i lördags som sagt men andra saker kom i vägen så det blev en tur dit igår istället med Boo och svärföräldrarna. Var en lång men jätterolig dag och vi hittade mycket fint till hans lägenhet! Lite allmänna nödvändigheter inklusive en soffa från MIO som är toksnygg. Och STOR för att inte missa det faktum.. Svart gigantisk sak med divan. Nice!

Själv köpte jag lite smågrejer bara:
Svartvit plansch med bild på Brookkyn Bridge i New Work.
Svartvit plansch med bild på ett par ballerinafötter i tåskor.
En träram till vardera plansch.
Tre flätade små korgar så jag kan organisera mina grejer i badrummet (mamma svär haha..).
Två porslinsmuggar så jag kan organisera mina grejer i badrummet lite mer.

Blir nog en tur till IKEA igen för mig & Boo. Och det klagar man ju inte över direkt, roligt roligt på IKEA!

När jag kom hem åkte jag en sväng till jobbet och pratade lite med Isabell och Rebecca och åkte sen hem igen och kikade på Offside & drack coca-cola. Haha! Har fått ett jaekla sug på cola nuförtiden och vet inte riktigt varför.. Filmen var vansinnigt rolig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback