man får börja om

Idag har det vart händelserikt må jag säga. Upptäckte igår att flera av mina extensions höll på att lossna så ringde frisören aningens panikslagen imorse och berättade hela historien. Trodde verkligen att jag hade förstört alla fästena när jag tvättade håret eller whatever. Men så var inte fallet hehe.. Tydligen hade det vart lite slarv när de satte i allt hår, så fick sitta där en stund förut medans de tog ut allt. Det var en smärtsam historia..! Usch.. Men fick en ny tid på direkten så imorgon ska jag dit igen och sätta i dom igen. Till imorgon sätter dom i ny fräsch tejp också, så då lär det väl sitta som berget efter det. Hon som gjorde det hade tydligen satt fast fästena i alldeles för lite hår. Men jag ser det som ett ärligt misstag och är inte särskilt upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback