semester? no more..

Uppdateringen har varit sjukt dålig det sista måste jag erkänna. Men har ärligt talat inte orkat skriva nått.. Menmen. Annorlunda nu.

Har i alla fall avslutat min semester och börjat jobba igen. Känns inte roligt direkt, men vem håller inte med mig liksom. Bara att bita i det sura äpplet och svida om till jobbkläderna efter två veckors ledighet. Nästa år tar jag fyra veckor faktiskt. Jobbade min första dag i tisdags och min andra igår. Idag är jag ledig innan jag kommer jobba i ett från imorgon fredag till fredag nästa vecka. Men jag ser bara dollartecken framför mig av det faktumet, så jag är inte den som klagar.

Annars har det väl inte hänt så mycket sen senast jag skrev. Har väl försökt ta vara på det sista av min semester, var bland annat och fikade hemma hos Boo i Bengtsfors med mum & dad i måndags. Glass är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback