släkten är värst

Nyss hemkommen från stan. Älskar att aktivera mig såhär när jag har semester! Och inte sitta framför datorn eller tv:n som jag lätt kan göra en hel dag. Fast å andra sidan finns det INGET som är så lugnande för min del som att sitta vid datorn, love it! Men på semestern måste man se till att göra lite andra saker också.

Igår var jag iväg och fikade med Isabell på 3D, asroligt som vanligt! Och idag har jag vart och fikat med mamma, pappa, farmor & mormor - släkten är värst haha. Men men, man får väl ställa upp och vara lite social. Mamma bjöd på coca-cola i alla fall, tackar man inte nej till. Tsss..

Har ingen direkt koll på vad det blir för nått resten av dagen, who knows?

På fredag & lördag blir det fest i alla fall - det är nått som är säkert, kul! Bluesfestivalen har ju kört igång och det är en riktig partyhelg för oss i lilla Åmål.

Hoppade in en snabbis på Stilmagazinet och kollade om det hade fått in nått snyggt. Slutade med att jag gick ut därifrån med tre nya plagg, inga dyrgripar dock hehe:

Mörkgrå skjortklänning med massa små detaljer.
Röd tunika/top med svart tryck.
Vit skjorta/tunika med rund halsringning och knappar. Sååå inte min stil men får pröva i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback