tvådagars is the shit

Nu är jag gött slut efter min allra första tvådagars-festande. Har inte riktigt orkat med det tidigare men den här helgen har man helt enkelt inte kunnat låta bli. Har varit jättekul! HC båda dagarna, men vad annars göra i lilla Åmål? Har varit väldigt mycket folk i alla fall och sånt är ju alltid roligt. Blivit en himla massa dans, cider, god mat och gott sällskap! Kvart över fyra imorse satt jag hemma och åt lite mat innan jag hoppade i sängen. Jag börjar gilla detta med att man låtsas som att man har all energi & tid i världen och att man ska festa och har roligt nätterna långa. Haha..

Nu blir det lugnt i ett par dagar innan Isabell fyller 19 och då är det såklart fest igen. Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback