after work @ HC

I torsdags blev det som planerat ordentligt med fest. Jag hade ju vart hos frisören och fått i mina extensions då och sen på kvällen kom tjejerna hem till mig. Stina, Isabell, Linda & Rebecca. Ett himla gött gäng vi är alltså! Var kul att va hemma hos mig för en gångs skull hehe.. Det var inte igår det.

Satt ute på altanen trots att det inte var sååå himla varmt ute, fyy vad kallt. Men vi hade på infravärmen och då blir det ju skillnad. Misstänker att mina grannar inte blev direkt glada på oss när vi satt där haha, slutade med att vi körde kareoke där ute mitt i natten. Hmm.. Hehe! Har ett par roliga videos inspelade på mobilen. Jesus! Men det är kul, det kan man skratta gott åt efteråt hehe.

Fick sen skjuts av mamma ner till HC där det var förvånansvärt mycket folk med tanke på hur lite folk det var på förra After Work'en som vi var på för typ två veckor sen. Kul! Träffade massa roligt folk och pratade med dom en stund. Vi trodde såklart att det stängde klockan ett, men när det visade sig att det stängde en timme senare bestämde mitt kloka jag för att "fira" med en cider en timme innan stängning. Det skulle jag aldrig gjort. Dricker i regel inte en droppe alkohol efter klockan tolv men så blev det ju inte då direkt.. Något som jag fick ångra rejält då ska jag skulle upp och jobba igår förmiddag. Inte så trevligt. Never again! Haha, men man lär sig.. Typ..

DJ'en spelade Fall Out Boy - This Ain't a scene, it's an arms race.
Det kändes lite malplacerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback