aktivering

Var en sväng på stan med Lisa förut då. Fick en del handlat. Äntligen fixat present till Isabell, och även till Linda & Matilda. Sjukt varmt på stan så orkade inte va där så länge. Solen försvann efter ett tag som sagt. Mamma sa nått om att det hade regnat förut men jag lyssnade inte på det örat hehe..

Åkte hem en sväng sen och fixade med alla presenter. Sen bestämde jag & Lisa oss för att åka ner till Åmål's och äta lite mat. Jag var duktig och höll mig borta från kebaben, tog en räksallad istället. Den satt bra den!

Nu är jag hemma igen och ska snart hoppa in i duschen och pröva mitt nya schampoo och balsam: Brunette Godess från BedHead och även påbörja min B.U.S-kur haha. Sedan blir det nog tv:n resten av dagen.

Systemet
imorgon med mami & papi innan jag åker iväg och jobbar. Sen blir det hem en stund och antagligen/förhoppningsvis promenad i Hanebolsskogen med Lisa och hennes vovve vid åtta/nio på kvällen.

ÄLSKAR ATT VARA SÅ HÄR AKTIVERAD IGEN. Man blir så mycket piggare - tack Lisa!

sommaren är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback