and then it's over

Nu var allt studentfirande över för detta året. Tycker dock att värmen har förstört en himla massa faktiskt.. Riktigt synd om jag ska va ärlig!

Var i alla fall nere vid Karlberg och grattade Isabell, Linda Y, Stina, Sofia N, Sofia E och lite annat folk. Varmt som sjutton som sagt.. Var där i sällskap med Linda B & Lisa som i sin tur hade sina vänner att gratulera. Stannade en stund och kollade när alla åkte på lastbilarna (gick det inte väldigt fort? så fort åkte inte vi när jag tog studenten..) och sen fick jag skjuts hem till Isabell.

Pratade med hennes släktingar en himla massa, åt mat och åt tårta. Sen strosade jag hemåt för att byta om inför kvällen. Sagt och gjort.. Tog sällskap med Isabell hem till Rebecca. Senare under kvällen kom det en himla massa tjejer, vilket var skitkul! Har fått tusen myggbett av att sitta ute på altanen dock.. Mindre kul haha!

Sen var det dags för HC. Tycker väl inte att det var någon höjdare direkt.. Låter säkert hur dum som helst nu, men tyckte att det var alldeles för mycket studenter där! Det blev inte direkt blandat om man säger så.. Fast det kanske är drygt att vänta sig nått annat när det är studentdisco liksom. Men ändå. Jaja..

Åkte hem efter stängning och fick i mig lite mat. Sov sedan ett par timmar innan jag fick hoppa upp och åka till jobbet. Hem efter det och tog det sjukt lugnt resten av dagen. Kollade på film med mamma under kvällen och hittade även min gamla pärm med alla papper från trean på Karlberg. Passande nog i studenttider haha.. Fattar inte riktigt hur mycket man kan hinna med på ett år, och vad mycket man FAKTISKT har lärt sig. Det var ett mindre uppvaknande kan man ju säga!

Gick och la mig alldeles för sent med tanke på att jag skulle upp och jobba imorse igen. Men det gick bra, trots att det var sjukt kämpigt att ta sig upp ur sängen.

Nu är jag hemma och är så jäääävla trött! Det är inte ens roligt.. Den här dumma värmen alltså. Jag menar verkligen inte att klaga över vårt vackra väder, men man behöver ju för fan inte överdriva.

Så, nu har jag fått utlopp för lite aggressioner. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback