extensions!

I torsdags var jag och satte i extensions i mitt hår och blev därmed ett par tusenlappar fattigare. Fast det var i och för sig skattepengar så det svider inte så mycket ändå trots allt. Tog två timmar att sätta i mitt vackra hår. Är verkligen helt förälskad i det! Går ju att göra precis allt med det också! Lite annorlunda mot mitt gamla löshår med klämmor som var helt i syntet.

Trodde att det skulle bli hederliga keratin-fästen för mig men det görs tydligen inte så ofta längre. På mig har de använt nån ny metod med tejpremsor på typ 100 tränsar (slingor med hår). Det ska tydligen få håret att se mer naturligt ut.

Fick sen gå tillbaka igår eftermiddag för att bli av med min utväxt på professionellt sätt. Känns väldigt gött!

Kommentarer
Postat av: lisen

va kul me nått nytt.. vart har du fixat håret då?? me tanka på den nya tekniken så undrar ja
:) funderar nämligen själv på att förlänga håret.

2007-07-04 @ 23:33:47
Postat av: sofia

Lisen: Ja, precis =) Jag förlängde mitt hår hos Louise
på Kroppspalatset här i Åmål.

2007-07-05 @ 10:22:31
URL: http://shoegalblog.se
Postat av: sabina

tejphår är en betydligt sämre teknink än med keratinfästen ;)
bara så du vet :)

2008-05-16 @ 10:57:51
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback