goder morgon

Måndag igen då, min lediga dag. Kunde vart ledig hela helgen om jag hade velat då jag jobbade helg förra veckan. Men tog ju som sagt extrapass och är glad att jag gjorde det med tanke på vädret. Man hade väl bara suttit hemma ändå, eftersom det regnade som fasen hela dagen igår. Då känns det sjukt bra att jobba & tjäna pengar istället! Nice!

Hoppas på att få vara ledig idag då. Men det får jag nog hehe.. Idag blir det nog väldigt lugnt, ska försöka vila upp mig inför den här veckan som kommer nu. Jobbar även helg nu till helgen också så behöver lite extra energi.

I lördags efter jag slutat mötte jag upp Boo. Och var med honom fram tills jag började igår eftermiddag. Tog det mest lugnt och myste, åkte bland annat och kollade på hans nyinskaffade lägenhet i Bengtsfors. Japp, jag fick äntligen som jag ville! Har väl tjatat hål i huvudet på honom de senaste månaderna och praktiskt taget hånat honom ordentligt för att han fortfarande bodde hemma hos mor & far. Nä haha, så elak har jag väl inte varit men har väl påpekat det med jämna mellanrum hehe.. Var en fin lägenhet i alla fall, vägg i vägg med Johan hehe.

Bokat tid för håret också. Den 28 juni blir det uppfräschning plus en jaekla förvandling faktiskt. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback