hemma igen

Japp, så vart man hemma från en heldag i Göteborg då alltså. Vart en lagom rolig dag (inte på shoppinghumör alls tydligen..) och för att inte tala om solig. Var mulet och kyligt först när vi kom fram vid halv elva, sen blev det varmare efter lunch. Sånt gillar vi, fast kanske inte när man går i massa affärer. Då är det en pina med värmen alltså. Lite småjobbigt kanske haha.

Blev en hel del shopping, vill inte direkt tänka på vad mycket jag gjort av med. Men det är nog inte så farligt ändå. Det som jag kanske tyckte kostade lite väl mycket var maten som för min del gick på lite över 200 kr, vilket är sjuuukt dyrt för en hamburgertallrik och en stor cola. Jag fnös när jag fick notan och förbannade hela stället i tysthet. Menmen, det var bara att betala hela kalaset.

Det som fick följa med mig hem:
◊ Ljusgrå melerade mysbyxor i highwaternodell med snörning från BikBok.
◊ Ljusgrå melerad UCLA-sweatshirt med tryck från BikBok (kärlek vid första ögonkastet).
◊ Svarta ballerinas med skyhög kilklack från Din Sko (på gränsen till för små, men det ska nog gå hoppas jag!).
◊ Svarta flipflops med glitter från TopShop (satsar på lite mer påkostade flippisar denna sommaren, kanske håller bättre?).
◊ Neongul lite längre top från TopShop.
◊ Mellangrå melerad tunika/top/klänning med tryck från GinaTricot.
◊ Brett armband i "silver" från GinaTricot.
◊ Vita halvtäckande leggings från GinaTricot.
◊ Svart top med rynk från GinaTricot.
◊ Ljusgul top med rynk från GinaTricot.
◊ Vita minishorts med tillhörande skärp från VeroModa.

◊ Ljusrosa ribbat linne från VeroModa.
◊ Svart BH med brottarrygg från Lindex.
◊ Svarta halvtäckande legging från VeroModa.

◊ Kleinblåa trosor från HankyPanky/NK (döläckra!).
◊ Sublime Bronze gel från L'oréal.
◊ Solpuder med skimmer från IsaDora.
◊ Shimmer Bronzing Gel från Hawaiian Tropic
(jättefiffig grej måste jag säga!).
◊ Lösnaglar modell kort från Depend.
◊ Gratulationskort, blågula band och gosedjur till studenttjejerna.
◊ Jeanshotpants med slitningar från TopShop.
◊ Studentpresent från min familj till Boo's syster.
◊ Satin Lipstick i färgen Myth från MAC.
(sånt där som ger läpparna en sån där nude-färg eller vad det kallas..)

Hmm, det blev en jaevla massa ser jag nu. Ojdå haha.. Men det gick ändå inte på sådär jättemycket eftersom jag höll mig borta från NK i stort sett hela tiden. Har dock ansökt om medlemskort där eftersom det har blivit en del därifrån den senaste tiden.

Hittade ingen sommarjacka nej. Fan.

Blev en hel del BUS-grejer haha. Men vad fasen ska jag göra då när 80% av min bekantskapskrets kommer hem från Bulgarien på onsdag och stoltserar med sina brännor. Jaja, jag intalar mig själv att jag är sjukt hälsosam när jag kör på fake-brännan haha.

HankyPanky-trosorna är ett måste varje gång jag är i Göteborg och handlar. Supersköna små saker som tål tvätt på alla sätt och vis. Tipsar er verkligen om att köpa sånna! Visserligen kostar de 199 kr styck, men du får verkligen valuta för pengarna. Såg en galet läcker BH från CalvinKlein också som var knallrosa, hade jag gärna köpt om det inte var en tjej före mig i kön som just hade reklamerat en sådan BH på grund av att den nopprade. Det var tur..

Byxorna och sweatshirten från BikBok älskar jag. Kommer ha dom jämt haha.

Allt som allt blev det en hel del sommarkläder och sommargrejer.

När jag kom hem förut satt det lite släktingar på altananen, så det blev lite snack med dom. Nu ska jag gå ner till tv:n och kommer förmodligen sitta där resten av denna lördagskväll. Är SLITEN.

Boo är ute och festar idag på Bengtsforsfestivalen, och jag är sjukt sällskapssjuk och väldigt, väldigt partysugen. Men jag får hålla mig en vecka haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback