klagomål här

Har mejlat Telia i förrgår och klagat och undrat vart i helskotta mina fakturor har tagit vägen. Hade kvartalsfaktura allra först men bestämde sedan tillsammans med deras kundtjänst att jag i fortsättningen skulle få månadsfaktura då det passar mig bättre. Frågade till och med bruden jag mejlade med om jag förstått allting rätt. Och det hade jag såklart. Men det har faen inte dykt upp några fakturor så det måste blivit nått fel.

Mitt abonnemang är helt underbart och funkar hur bra som helst, har täckning precis överallt (tack vare 3G-mobilen) men det som krånglar är betalningen. Börjar bli arg..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jobbigt när sånt krånglar...

2007-06-20 @ 09:56:19
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback