måndag hela veckan

lind
Sådärja, så vart den helgen avklarad också då. Idag är det måndag och det är meningen att jag ska vara ledig idag. Hoppas att jag får vara det!

Igår ringde telefonen och när jag svarade visade det sig att det var Lisa av alla människor. Haha! Pratade en bra stund, något som jag verkligen saknat. Ingen kan snacka skit som hon & jag alltså. Rätt underhållande faktiskt * ler * Så vi bestämde att om jag är ledig idag så ska vi göra varandra sällskap ner på stan sen i eftermiddag. Jag måste försöka jobba lite på Isabells present + lite andra nödvändiga saker. Skönt att få sådant gjort när man har gott sällskap med sig tycker jag. Blir mycket roligare då.

Annars den här veckan blir det träning, jobb, fixande inför studenten och förhoppningsvis en massa tjat med min Lisa som kommit hem för sommaren nu. Finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback