midsommarafton

Midsommarafton idag alltså. Inte världens mest perfekta väder för en sån här dag, eller vad säger ni? Själv har jag firat den här dagen med att jobba mellan 10.00 - 17.00 och slitit hehe. Kände på mig att det skulle regna idag så bad om ett extrapass för ett par veckor sedan. Jobbar hela dagen imorgon också, då det är 100% OB hela dagen. Götttttt!!

Lönebeskedet jag fick i förrgår gjorde verkligen susen för humöret. Den här gången får jag utbetala lika mycket efter skatt som jag fått i lön innan skatt tidigare. Känns bra!

Kom hem för en stund sedan och har sedan dess bara ätit lite pizza och legat i soffan och kollat på TV. Är verkligen astrött och sliten så det blir en väldigt lugn kväll. En massa TV och lite Sex and the city förmodligen.

Upp och jobba imorgon igen alltså. Jag håller mig sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback