off we go

ytr
Äntligen helg nu igen då! Underbart att få vara ledig och kunna göra lite roligare saker. Tåget till Göteborg går om ett litet tag.. Är uppe med tuppen nu, som vanligt medans Andreas ligger kvar och sover hehe. Men sån är jag.. * ler *

Ska se om jag kan hitta en snygg vår/sommarjacka till mig själv nu då. Blir sjukt irriterad om jag inte hittar någon ens i Göteborg. Gah.. Får hoppas! Grejade med lite studentprylar igår kväll också men det är fortfarande en del som saknas. Haha, gud vad det kommer bli synd om Isabell gumman. Tss.. Men så ska det vara!

Är ju någon sorts PRIDE-liknande festival i Göteborg under denna helgen också. Tycker verkligen sånt verkar väldigt festligt! Hoppas man kan få se något av det i alla fall, trots att det verkar va i fel sida av stan.

Får la se hur mycket pengar jag har kvar när jag kommer hem hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback