outhärdligt

Dåligt med uppdatering de senaste dagarna, i know. Men min att-göra-lista har varit sjukt lång och den har inte blivit kortare för varje dag som går heller hehe. Men nu är allt gjort som ska vara gjort i alla fall.

Pinig dag på jobbet idag. Det var hemskt.. Stod i cafét där det är lika varmt som i en bastu typ (på grund av våffelgärn, kaffekokare, värmeplattor och grillar är på dagarna i ända) så jag svettades som en tok. Insane! Märkte imorse att jag fått värmeutslag på benen också, uschamejjen vad det KLIAR! Tror jag blir tokig snart.

Idag har jag som sagt jobbat en sväng, och innan det var jag och lade undan blommor till morgondagen. Kom även på senare idag att jag har en person till att gratta. Sjukt pinsamt om man glömmer någon.

Har även pratat en massa med mina tjejer om hur det vart i Bulgarien och så vidare. Lät mycket bra!

Imorgon går lillebror ur 9:an någon gång på morgonen, det orkar jag dock inte åka med på haha. Sen efter det blir det att hämta ut blommorna innan man ska ner till Karlberg och vänta.

Säger det redan nu:
GRATTIS till alla som tar studenten imorgon!
och ett särskilt stort GRATTIS TILL STINA, ISABELL & LINDA SOM TAR STUDENTEN IMORGON FRÅN NATURVETENSKAPLIGA PÅ KARLBERGSGYMNASIET. FY FAAAN VAD NI ÄR BRA SÖTNOSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback