resultatet

Eftersom jag är sjukt uttråkad och inte har den minsta lust att ligga i solen idag lekte jag med kameran lite och tog lite kort på en del av gårdagens shoppingresultat. Here it is:


(från vänster) Bild Ett: Flip-flopsen och de på-gränsen-till-för-små-kilklackarna.
Bild Två: Den gråmelerade toppen med tryck samt neongula toppen. (Den gråa behövs sys in och läggas upp ett antal centimeter då den är stor som ett tält trots att den är i storlek S. Annoying..)
Bild Tre: Topparna med rynk från Gina Tricot.
Bild Fyra: Minishortsen och linnet från VeroModa. Älska!
Bild Fem: Småplock. Får se om vita leggings är min grej, jag är skeptisk.
Bild Sex: Trosorna från HankyPanky.
(DET är vardagslyx det!)
Bild Sju: Hotpantsen från TopShop.
(Gillar verkligen att den affären har en petite-avdelning, för oss småväxta personer. Tss..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback