sådärja

Nu är jag äntligen klar med allt vad studentprylar heter. Presenter, gosedjur, champagneflaskor och annat strunt. Det enda som inte är klart är blommorna men det får vänta till på torsdag, då går jag och lägger undan. Har 8 tjejer att gratta på studenten som sagt, känns lite stressande haha. Men kul är det däremot! Kan ju säga att en brud kommer få sjukt mycket prylar.. Men det är så det ska va!

Idag har jag jobbbat igen efter min långhelg. Potthett hela dagen & kvällen. Har pysslat lite här hemma och ska med Lisa på en promenix i skogen om en stund. Känns perfekt till det här fina vädret.. Kommer säkerligen prata om hur ledsna vi är över att vi inte får ta studenten igen.. Fan.. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback