the end of the road

carrie
.. eller ja, slutet på veckan i alla fall. Idag blir det fredag och det betyder den sista dagen för mig att jobba den här veckan! Underbart! Blev dock tillfrågad om jag ville jobba imorgon, men var tvungen att tacka Nej då jag redan har tågbiljetterna till Göteborg.

Idag blir det som sagt jobb (om jag lyckas ta mig ut i regnet alltså, shiiit vad det öser..) fram till klockan är 16.00. Sedan ska jag stanna kvar på jobbet och få i mig en fetaost-sallad, mumma det! Efter det blir det att möta upp mamma, pappa & bror för en tur på stand. Ska handla lite kläder till lillebror bland annat.

Sen blir det hem och ta det lugnt med Andreas resten av kvällen. Upp tidigt imorgon för att hinna med tåget till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback