tjejsnack v. 25 - ditt boende

◊ Hur bor du? Vilken våning? Med vem?
Jag bor hemma med mamma, pappa & lillebror i en villa.

◊ Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?

Jag har bott i samma hus hela mitt liv. Jag ser ingen anledning till att flytta härifrån annat än när jag flyttar hemifrån.

◊ Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?/När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
Jag vet faktiskt inte.. Tror det kan bli i samband med att jag börjar plugga igen. Men har faktiskt ingen aning om vad jag vill vad gäller den saken.

◊ Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?

Vissa grannar hälsar man ju på när man ser dom. Andra grannar är kompisar till mamma & pappa så dom är här på fika titt som tätt. De grannar som är i min ålder hälsar jag bara på, umgås inte med dom tyvärr.

◊ Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
Har både badkar och dusch. Har ingen balkong men altan och stor trädgård. Har kök och två toaletter.

TJEJSNACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback