veckan som kommer

rihanna
Idag är man lite sliten efter gårdagen.. Som vanligt kunde jag inte somna igår kväll förrän det blev rätt sent (fjärde dagen på raken nu..skumt..) vilket betyder att man inte är så pigg idag. Men det behöver man ju å andra sidan inte vara då det är söndag. Jätteskönt att bara gå hemma i myskläder! Ska nog sätta mig i solen en stund sen, om vädret nu håller i sig. Men det gör det nog.

Annars har jag börjat planera lite inför veckan. Är ju ledig imorgon och på fredag, men mellan där ska jag ju jobba + lördag & söndag. Har fortfarande lite studentpill att greja med (tycker det här med studenten är skitkul, om ingen märkt det hehe..) så borde göra plats för de sysslorna också. Inte långt kvar till tjejerna kommer hem nu heller, kommer bara inte ihåg om det var tisdag morgon eller onsdag morgon. Har nog haft lite mycket att tänka på om jag inte ens kommer ihåg när dom är hemma och jag kan ringa och tjata på dom om att berätta vad dom har haft för sig & om det har hänt nått kul. Tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback