americas next top(?) model

carideetyra

Egentligen vet jag inte varför jag fortsätter kolla på den här skiten. Men nu sitter jag ändå här och laddar ner det första avsnittet av America's Next Top Model säsong 8.. Det är ju inte precis som att någon av de tidigare vinnarna har haft några större framgångar i modebranschen efter deras seger i tävlingen. Det verkar inte som att Tyra Banks & Co odlar några supermodeller inte..

Men såklart, jag har följt varenda en av de tidigare säsongerna så jag kan väl antagligen inte sluta nu. Trots att showen är totalt värdelös..

Bilden: Tyra Banks posar tillsammans med säsong 7's vinnare Caridee.

Kommentarer
Postat av: Ida

I love caridee and tyra
Idont like melrose she are awful!
I going to be americas next top modell!

2007-05-26 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback