back home again

starSå, då var jag hemma igen då. Har haft det helt toppen på Resö! Kunde nästan inte vart bättre. Man känner verkligen av att man är ledig liksom, mycket mer än att bara gå hemma och inte göra nått vettigt hehe.

Regnade som satan hela eftermiddagen, kvällen & natten i fredags. Världens skyfall och trodde aldrig att det skulle sluta och att vi skulle få sitta inne hela helgen. Men det gav med sig igår morse så då tog vi bilen till Torp utanför Uddevalla och handlade lite. Kunde som vanligt inte låta bli att göra av med ett par hundralappar (blev nog lite mer än så men hehe..) så jag köpte:

Svarta "jeans" i Pin-up modellen från Fornarina.
Svart t-shirt med sammetstryck från Diesel till lillebror.
Svarta blanka pumps med smal klack från Bianco. Loooove them!
Vit hobo-väska i tyg & läderimmiation från HM.
Vit/guld sjal från HM.
Blev även lite smink.

Var inne i en sjuuukt stor ICA-affär också, blev gött imponerad hehe.. Totalt oiontressant för alla utom mig men, tss.

Grillade båda kvällarna (första grillkvällen det här året för min del) vilket var riktigt mumma det. Resten av tiden blev det väl mest tv-tittande och promenerande. Riktigt soft..

Åkte hem lite efter elva och nu är jag riktigt slutkörd haha. Det tar på krafterna att vara ledig.. * ler *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback