borde ligga och sova nu tycker jag

Uuuusch. Är verkligen skittrött och orkar egentligen inte med det här.. Menmen, ska man upp och jobba en lördagsmorgon så ska man helt enkelt. Är kanske uppe onödigt tidigt då jag inte börjar förrän 07.45, men alla som känner mig vet att jag inte är den som gillar att stressa på morgonen så jag går säkert upp en timme för tidigt jämt. Bara för att vara på den säkra sidan haha.

Slutar i alla fall vid 15.00 så efter det blir det hem och hoppa in i duschen och börja göra sig iordning så smått. Ska iväg på personalfest i bowlinghallen lite efter 19 och sedan ska jag möta upp min vän IA för lite förfest hemma hos henne innan det blir utgång och klackarna i taket. Lite synd att vi inte blir fler i gänget som går ut idag, men lilla IA duger gott och väl för lilla mig. Tss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback