fredagsplaner

carrie
Jorå, hemma från jobbet nu tillslut. Sitter hemma och lyssnar på musik och har nyss hjälp lillebror med läxan (är man äldre och visare så är man haha..). Sprang på Isabell & Rebecca inne på ICA precis efter jag slutat så det blev en stund med dom också. Har bestämt att ta oss en liten tur ute på stan och eventuell HC på fredag kväll efter jag slutat. Sådant tackar man ju inte nej till direkt! Blir väl kanske en cider eller två vid öltälten också. Nice!

Imorgon är jag ledig vilket ska bli obeskrivligt skönt såhär innan min långa jobb-helg. Ska färga ögonbryn & fransar hade jag tänkt. Hoppas på att det går bra med brynen, är kanske lite mer pilligt än fransarna.. Hmm.. Får la testa och se. Någon färg lär det ju bli. Ska väl även hinna med en långpromenad imorgon också. Man kan ju alltid hoppas. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback