göteborg 2 juni

Yess, medans mina tjejor befinner sig i Bulgarien och festar järnet kan ju inte jag sitta hemma och uggla liksom. Så jag & Boo har planerat in en liten shoppingtur till Göteborg den 2 juni. Har beställt tågbiljetter och sånt där.

Det går väl inte upp mot festande i Bulgarien egentligen, men det är bättre än ingenting i alla fall hehe. Blir väl till att shoppa lite studentpresenter till IA och LY. Fast just nu känns det inte så himla roligt med deras student eftersom jag antagligen jobbar i samma stund som de springer ut. Skiiit.. Blir så jaevla ledsen när jag tänker på att jag kanske inte kan vara med. Vill väl inte använda mig av fjortisfrasen numero uno, men jag säger det ändå: DET SUGER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback