håller mig till det lugna

lindsayJobbpasset igår gick snabbare än vad jag hade förväntat mig. Fick lära mig lite nya arbetsuppgifter och sånt där vilket kändes väldigt bra, kompetensen utökas ju som sagt då. Nice!

Idag är det fredag igen. Jag jobbar kvällen vilket inte är sådär himla roligt, men å andra sidan börjar jag inte förrän vid 16.00 så jag kan vara hemma ett antal timmar och bara ta det lugnt. Härligt det! Brukar alltid gå fort att jobba detta passet så idag klagar jag inte i alla fall hehe.

Blev inbjuden till tacokväll med tjejerna på lördag tillsammans med Eurovision Song Contest. Men där hade Boo hunnit före så vi ska laga mat och mysa efter jag slutat jobba. På söndag blir det jobb igen under förmiddagen och resten av helgen blir det antagligen väldigt lugnt.

Känner mig duktig som håller mig borta från dansgolvet denna helgen trots att det finns mycketmycket roligt som händer. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback