kareokekvällen

Utgången med IA i lördags blev inte riktigt som det var tänkt. Jag började kvällen med att åka till bowlinghallen och ha lite personalfest med arbetskompisarna. Väl där möttes jag av ett jäkla party haha.. Det var öl, cider & vin tillsammans med hög musik, en massa bowling och den godaste smörgåstårta världen skådat. På mitt jobb gör man den absolut godaste smörgåstårtan som går att hitta här runtomkring haha.

Hade i alla fall väldigt väldigt roligt där och lyckades till och med få in en Strike haha. Har jag aldrig gjort föut kan jag säga.. Ett par Spärrar blev det också. Tss, duktiga mig. Idag har jag dock träningsvärk både i armen och i ljumsken av att försöka rulla iväg klotet med all kraft jag hade. Vilket inte är så mycket men ändå.. * skrattar *

Åkte sedan hem och hämtade min alkohol samt bytte till andra skor innan jag fick skjuts hem till IA. Jag & hon har verkligen hur kul som helst, vare sig det är bara vi två galenpannor eller resten av järngänget. Snackade om allt mellan himmel och jord, både roliga och mindre roliga historier. Ibland är det otroligt gött att prata med någon som håller med om allt och som man är på samma våglängd med.

Ringde efter en taxi vid halvtolv snåret men bestämde oss för att bara gå och kolla läget på utestället vi hade siktat på och sedan gå iväg till en pub innen i stan istället. Det var ett mycket bra drag! På puben möttes vi av alla våra arbetskompisar (jag & IA jobbar på samma arbetsplats..) som satt och sjöng kareoke. Så jävla kul har jag inte haft på länge! Kunde väl bara hälften av alla låtar men man sjöng med så gott man kunde ändå hehe.

Kastade dock in handduken relativt tidigt då jag märkte att alkoholhalten var liiiite för hög för att jag skulle kunna ha roligt resten av natten. Så jag ringde efter min mamma och sen åkte vi hem.

Allt som allt en väldigt rolig kväll, trots att det inte blev som vi hade tänkt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback