lång, lång dag

fairy
Nyss hemkommen efter en mycket lång jobbdag. Jobbade inte så värst länge men med tanke på andra privata saker har det varit lite småjobbigt. Men det har löst sig nu i alla fall, så nu kan jag pusta ut ordentligt.

Sitter och lyssnar på musik just nu och skickar lite sms till lite folk. Försökte mig på att skicka ett par sms till tjejerna som befinner sig i Bulgarien, får se om de kommer fram. Borde ju komma fram men blir inte förvånad det allra minsta om det inte gör det. Annars hinner de väl inte svara babesen, mycket att stå i när man kan festa dygnet runt i en vecka, haha. OMG vad jag vill vara med dom just nu.. Hihi!

Bestämt att det blir Göteborg på lördag också. Har haft biljetterna i typ två veckor men har aldrig riktigt bestämt mig för om jag vill åka eller inte.. Men nu blir det av i alla fall; 08.38 på lördag morgon. Gött!

Update: Hah, sms:en kom fram och jag fick svar! De "solar, äter & festar".. Det låtet gött det haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback