löneförhöjning

Tillbaka till vardagen igen då för min del. Har varit ledig sedan i söndags eftermiddag till idag. Börjar jobba vid 13.00 och kommer hem ikväll någon gång efter 18.00. Då ska jag förhoppningsvis fortsätta med mitt lilla tvättprojekt som jag startade i söndags.

Annars den här veckan blir det nog inget speciellt, jobbar extra länge på torsdag eftersom det är röd dag. Vilket betyder 100% OB hela långa dagen, det blir pengar det kan jag säga! Jag får snart löneförhöjning också, från och med den 1 juni. Har blivit tilldelad ett års branschvana och då får man högre timlön. Undeeeerbart!

Till helgen blir det en sväng till Boo's sommarstuga på Resö. Om vädret tillåter alltså.. Tänker då inte frysa häcken av mig i den sjuka blåsten där nere när det samtidigt inte är särskilt varmt. Så vi hoppas på sol & värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback