ny vecka, nya tag

satc
Så vart den helgen slut också då. Vanligtvis är jag ju alltid ledig på måndagar (vilket jag ääälskar!) men idag blir det ju som sagt inte så alltså. Men jag är i cafét idag så det betyder ju att man kan ta det litelite lugnare i alla fall vilket är skönt. Är ledig på torsdag och då ska jag väl försöka njuta ungefär lika mycket som jag gjort i helgen. Åååh, jag ville inte åka hem alltså.. Trist. Menmen..

Inga större grejer som händer denna veckan direkt. Jobbajobba och va lite ledig hehe. Fasar lite för lördagen då jag jobbar hela dagen och sedan ska ut direkt efter det. Jag vet inte jag.. Känns inte alls roligt om jag ska vara ärlig. Får nog ta det lite lugnare då tror jag. Japp, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback