snart dags brudar

stud
Nyss hemkommen från en mycket hektisk eftermiddag på jobbet. Stressad till tusen är jag och försöker nu varva ned lite. Går sådär bra. En del tråkigheter som har hänt idag för personer jag känner, mina tankar finns hos er.

Fick lite studentgrejer utav en arbetskompis idag som ska hängas på Linda & Isabell. Värsta coola grejen hade hon gjort, väldigt rolig idé. Tror nog att jag kommer härmas lite hehe.. Det börjar sjunka in nu att mina tjejer tar studenten. Mina fina tjejer! Ska bli jätteroligt att se dom springa ut och åka lastbil och allt det dära, ser jag fram emot!

Kommer ha rätt många personer att gratta på studenten, vilket betyder mycket prylar och blommor. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det med transporten riktigt.. Kul att cykla och förstöra blommorna liksom. Får nog bli buss alternativt taxi nästa fredag. Dyrt, men nödvändigt.

Nu börjar man också förstå att det alldeles alldeles snart är exakt ett år sedan man själv stod där småfull och i fullkomlig extas bland släkt och vänner. Nästa lördag är det exakt ett år sedan - 060609. Shiet.. Vad har man gjort det senaste året? Rätt mycket antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste fråga eftersom att du tagit studenten (jag gör det om 2 veckor :D): Är det vanligt att man byter om till andra kläder till kvällen?

2007-05-31 @ 21:28:07
URL: http://sandiesandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback