so long my dear friends

Jobbade länge igår. Huu.. Men det gick bra. Var mycket folk och sådär vilket betyder att tiden rusar iväg väldigt snabbt. Var bara direkt hem och skicka ett par sms innan jag kastade in handduken och gick och la mig.

Uppe med tuppen (nästan) idag. Börjar inte jobba förrän 11.00 men har en del att packa som ska med till kusten idag. Åker direkt efter jag slutat jobba, måste bara in på Hudvårdsstudion (heter det så fortfarande?) och köpa mig lite nödvändigheter som är schlutt. Hem och byta om, och sedan roadtrip till Resö.

Blir antagligen Strömstad imorgon också. Får se om det är nått kul där nu såhär innan högsäsonget börjat. Men det är ju Maj så det borde det ju vara tycker man.. Kanske blir lite handlande bland annat.

En mycket lugn helg för min del då alltså, precis som förra. Börjar gilla detta haha! Men nästa helg är det fest igen! Lita på det! * skrattar *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback