static

Fattar inte riktigt vad som har hänt med mitt hår den senaste tiden.. Hur jaekla statiskt som helst! Antar att det är för att jag tar i massa kundkorgar på jobbet dagarna i ända, och de är ju gjorde av sån där äcklig hårdplast. Räcker att jag försöker platta håret så står stråna rakt ut. Borde faktiskt ta kort på det någon gång så får ni se hur komiskt det ser ut. Förstår inte hur jag kan sitta här vid datorn (som är plast och elektriska prylar all over) utan att flyga två meter upp i luften av en ren stöt.



Nepp, nu ska jag bege mig iväg till jobbet och bli ännu mera statiskt laddad. Kanske borde lämna mitt pissdåliga humör hemma idag, för i min bransch kan man inte köra med några sura miner. Glada tankar.. Glada tankar gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback