studentplaner

Nyss hemkommen från min kära farmor. Var där efter jobbet och lämnade lite kläder som behövdes sys in & läggas upp. En sån där svart klänning med sidenband som alla har (från Gina Tricot), en arbetsskjorta och ett par vita ZARA-jeans som jag köpte i London.

Plockat lite med elakheterna som ska delas ut på studenten till mina tjejer också hehe.. Hittat lite smått & gott här hemma som är kul. Tss.. Blir väl att köpa lite i Göteborg också helgen innan. Här tänker jag inte vara snäll inte, fick jag stå med femtioelva kilo smågrejer när jag tog studenten ska fasen de få göra det också hehe.

Har ett par tjejer att hänga blommor på så kommer nog få springa runt där lagom mycket. Så sjukt mycket folk på skolgården då bara, aningens jobbigt.. Har ju en lillebror som går ur nian samma dag också + middag hemma hos Isabell. Fullt upp.. * ler *

ÅH JAG VILL TA STUDENTEN IGEN. LISA, KAN VI INTE CRASCHA CEREMONIN I AULAN OCH LÅTSAS ATT VI HÖR HEMMA DÄR?! * skratt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback