studentpresent?

gift
Mitt allra största irritationsobjekt just nu är att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska köpa till Isabell i studentpresent.. Allvarligt talat.. Tänker inte köpa smycken i alla fall, för det kommer hon säkert få så mycket av de andra så. Och presentkort är detsamma som pengar och det lär hon med all säkerhet få väldigt mycket av. Så är det ju.

Ska ju hem till henne på middag efter hela lastbilsfärden är över, precis som hon gjorde när jag tog studenten förra året. Ser mest fram emot maten (studentmat brukar alltid vara mycket mycket mumma haha..) men också emot att få fira min babe tillsammans med hennes familj. Sånt blir man glad av må jag säga!

Men ja.. Presenten då.. Shit.. Hoppas jag hittar något i Göteborg, annars får jag köpa det som en arbetskamrat tipsade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback