Change of a dress

Tankspridd som jag är glömde (struntade i..) jag att beställa hem den där svarta klänningen från ASOS.com som jag skrev om för ett litet tag sedan. Så nu finns den bara i rött.. Ja, jag får skylla mig själv men.. Kan ju alltid hoppas att de tar hem den i svart igen men det är ju inte så troligt kanske. Får helt enkelt ta och leta lite när jag är i Göteborg om 1,5 vecka ungefär. Där hoppas jag kunna hitta en. Jag är ingen klänningsmänniska så har inte en enda lite finare klänning hemma.. Kommer säkert sluta med att jag i ren frustration köper nån billig trasa från vilket random-ställe som helst. Bara för att jag inte gillar att ta tag i saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback