HEMMA IGEN EFTER HELGEN

Så då var det måndag igen och det känns riktigt deprimerande om jag ska vara ärlig. Är trött och grinig idag vilket suger så mycket som det går.. Haft en skön helg hos Andreas med bara en massa mys och inga måsten. Fick dock ett litet psykbryt på lördagskvällen över att Andreas bara var tvungen att se på fotbollsmatchen som gick då (här bör tilläggas att jag tycker att fotboll är den tråkigaste & segaste sporten av alla - allting tar ju sån jävla lång tid liksom) och jag hade bestämt mig för att protestera högljutt över detta. Menmen, det gick som alltid över snabbt hehe.

Idag är jag ledig eftersom jag har danslektion i eftermiddag som vanligt. Sista lektionen för terminen nu och dansshow på lördag, så tänkte ta och bjuda tjejerna på glass idag. Snäll fröken jag är va hehe..

Den här veckan väntar inget speciellt. Danslektion idag alltså, och imorgon blir det en tur till Mellerud för att välja ut en ring som jag ska få när jag fyller år nästa vecka, och sen dansshow på lördag då. Annars blir det jobb för det mesta. Ledig på torsdag, gööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback